Ādažu čipsi auto

Reklāma uz auto ir efektīva un salīdzinoši lēta. Auto reklāma eksponējas ielās, kur to redz jebkurš satiksmes dalībnieks. Šāda reklāma ir ilglaicīga, tā nav jāsaskaņo ar būvvaldi, to var ātri un lēti nomainīt, nav jāmaksā par reklāmas vietas nomu (ar nosacījumu, ka auto ir uzņēmuma īpašumā). Zemāk ir redzams dizana izstrādes process. Mākslinieks izvēlējās daļu skices zīmēt ar roku, daļu skices – grafiskajās dizaina izstrādes programmās. Dizains tika uzreiz izvietots uz automašīnas, jau skiču posmā, lai būtu redzama dizaina mijiedarbība ar auto formu un elementiem, kas ir būtiski reklāmas izvietošanā uz auto.

Rezultāts dzīvē ir vēl ekspresīvāks, kā vizualizācijās. Tika izstrādās viens dizains, kuru pielāgoja vieglajam auto, busam un kravas auto. Katrs automašīnas modelis ir citādāks, līdz ar to tas prasa rūpīgu pieeju darbam. Visām detaļām ir jāsakrīt centimetrs centimetrā. Jāņem vērā, ka svarīgākas detaļas nedrīkst izvietot vietās, kur potenciāli tās var aizsegties, piemēram, uz mašīnas sliekšņiem vai bampera apakšējās daļas, kur ziemā var krāties sniegs, vai lietainā laikā – dubļi. Vēl būtiska nianse ir logu aplīmēšana – pastāv iespēja, ka logu uzlīmes ir vajadzīgs ik pa laikam atjaunot, jo logu tīrīšanas slotiņas vai loga vēršana vaļā un ciet, var ietekmēt materiāla noturību.