Summer Shake dizaina process

Ieskats Summer Shake oriģināldizaina un drukāto reklāmas materiālu izstrādē. Sākot ar skici, beidzot ar drukas failiem. Projektā ir iesaisīti vairāki cilvēki – klients, projektu direktors, projektu vadītājs, dizaineris-mākslinieks un maketētājs. Patiesībā, arī grāmatvede ir iesaistīta 🙂 Tomēr šoreiz sīkāk tieši par dizainera un maketētāja darbu posmiem.

1. Tā kā šis ir jauns produkts, tad tam bija vajadzīga pilna reklāmas dizaina pakalpojumu pakete – logo, etiķete, key visual jeb dizaina galvenā tēma, kuru izmanto visos reklāmas materiālos, un dažādu reklāmas materiālu izstrāde. Tātad, gan radošā, gan tehniskā daļa. Zemāk redzamas dažas skices un dizainera meklējumi formām un krāsām logotipam un etiķetei.

2. Kad klients ir akceptējis logo un etiķetes dizainu, tiek izstrādāts Key visual dizains. Tiek veidotas vairākas skices izmantojot dažādas tehnikas. Šajā gadījumā mākslinieks, saņemot brīfu jeb darba uzdevumu, nolēma izmantot fotogrāfijas no bilžu bankām+ilustrēšanu.  Klients izvēlējās vienu skici, kura tika attīsta tālāk, veiktas korekcijas, izvēlēti elementi utt. Skiču posmā bildes netiek iegādātas, lai klientam skiču posms sanāktu finansiāli izdevīgāks. Tomēr, kad tiek izstrādāts gala Key visual, tad tiek iegādātas visas vajadzīgās bildes, tās tiek apstrādātas vēlreiz un daudz detalizētāk, lai dizains būtu kvalitatīvs arī pie liela izmēra formātiem.

3. Izejot no Key visual dizaina, tiek izstrādāti pārējie reklāmas materiāli. Šajā gadījumā – kartona stends produktu izvietošanai veikalu tīklos, vobleris un stoperis, produkta izcelšanai plauktos, auto aplīmēšanas un sabiedriskā transporta plakāta dizains, lai produkts tiktu eksponēts arī ielās. Tika izstrādāts arī interneta baneris kādam no portāliem. Šajā posmā maketētājs sagatavo drukas failus, pielāgo dizainu vajadzīgajiem formātiem. Ļoti būtiskas ir pareizas un precīzas tehniskās zināšanas par drukas failu sagatavošanu, lai gala rezultāts būtu tāds kā iecerēts. Parasti tiek izstrādātas arī vizualizācijas telpā vai uz attiecīgās reklāmas mēbeles (auto, pietura), lai ir saprotams, kā dizains varētu izskatīties realitātē attiecīgajā vidē.