Terminu skaidrojums

  • POS materiāli – point of sale, saukti arī par Off Trade materiāliem, jeb reklāmas materiāli, kurus izmanto tirdzniecības vietā. Piemēram, vobleri, cenu zīmes, produktu transporta kastes u.c.

 

  • On Trade materiāli: reklāmas materiāli, kurus izmanto produkta patērēšanas vietās, piemēram, kafejnīcās, pasākumos. Tie var būt saulessargi, galda kartes, glāžu paliktņi u.c.

 

  • Key Visual – ir galvenais kampaņas/zīmola vizuālis, no kura adaptē visus turpmākos materiālus.

 

 

  • Pirmais iepakojums un atvasinājumi (citas garšas/veidi).

  • Korporatīvā identitāte – materiālu kopums vienotā stilā – logo, vizītkarte, aploksnes u.c.

  • Grafiskie standarti – informatīvs materiāls, kurā izskaidroti pieļaujamie logo, krāsu, fontu un cito galveno vizuālās identitātes elementu lietojums dažādos reklāmas materiālos, lai zīmols tiktu atainots korekti un vienotā stilā. Ietverama arī cita informācija, pēc klientu vēlmēm.