Ziemassvētku vilciens LAIMA

Jebkura stenda izstrāde sākas ar skiču stadiju, pēc tam stends tiek izstrādāts detalizēti, veidojot stenda pretskatus, rasējumus. Vajadzības gadījumā tiek veidota arī planogramma un aprēķināta stenda ietilpība. Šajā posmā paralēli ir jādomā par tehnoloģiskajā iespējām, lai ražotājs varētu stendu realizēt maksimāli tuvu tam, kāds tas ir iecerēts dizainā. Vajadzības gadījumā dizaineris ražotājam sniedz rekomendācijas. Ņemot

Atvērt rakstu

Darba process

Lai sasniegtu izcilu gala rezultātu, ir jāiegulda vairāku stundu darbs, jāizstrādā koncepts, skices un pirmais datorgrafikas salikums. Personāža dizaina tapšanas process un produkta iepakojums. Key Visual skice un rezultāts

Atvērt rakstu

Terminu skaidrojums

POS materiāli – point of sale, saukti arī par Off Trade materiāliem, jeb reklāmas materiāli, kurus izmanto tirdzniecības vietā. Piemēram, vobleri, cenu zīmes, produktu transporta kastes u.c.   On Trade materiāli: reklāmas materiāli, kurus izmanto produkta patērēšanas vietās, piemēram, kafejnīcās, pasākumos. Tie var būt saulessargi, galda kartes, glāžu paliktņi u.c.   Key Visual – ir

Atvērt rakstu

Inovācijas tirgū – POS un trade materiāli

Uzzini, kādas ir aktualitātes klientu piesaistē tirdzniecības telpās. Izgaismotas cenu joslas Izgaismoti stoperi   Hologrāfiskie vobleri – aplūkojot no dažādiem leņķiem, mainās attēls   Atraktīvas grīdas uzlīmes 3D plastikāta plakāti, vobleri, stendi Izvelkams info materiāls   Kartona stendi ar gaismu   Koka stendi, noformējumi   Piepūšamā reklāma   Uzmanību piesaistoši tēli, fotografēšanās objekti Izcelti produktu

Atvērt rakstu

Pantoņu krāsu kodi

Pantoņa krāsas izmanto  gadījumos, kad nav iespējams izveidot vēlamo toni izmantojot CMYK krāsu veidošanas sistēmu, tai skaitā arī zeltu, bronzu un sudrabu. Dažreiz Pantoņu lietojums ir drukas tehnoloģijas prasība. Ja darbā ir vairāki pantoņi, tad tas var būt ļoti dārgi. Pantoņa druka ir gluda un nodrošina labu sedzamību. Tāpat arī ar Pantoņa druku var nodrošināt

Atvērt rakstu

Summer Shake dizaina process

Ieskats Summer Shake oriģināldizaina un drukāto reklāmas materiālu izstrādē. Sākot ar skici, beidzot ar drukas failiem. Projektā ir iesaisīti vairāki cilvēki – klients, projektu direktors, projektu vadītājs, dizaineris-mākslinieks un maketētājs. Patiesībā, arī grāmatvede ir iesaistīta 🙂 Tomēr šoreiz sīkāk tieši par dizainera un maketētāja darbu posmiem. Zīmola izveide ietver tādus posmus kā: koncepts, pozicionējums, aktualitētes,

Atvērt rakstu

Ādažu čipsi auto

Reklāma uz auto ir efektīva un salīdzinoši lēta. Auto reklāma eksponējas ielās, kur to redz jebkurš satiksmes dalībnieks. Šāda reklāma ir ilglaicīga, tā nav jāsaskaņo ar būvvaldi, to var ātri un lēti nomainīt, nav jāmaksā par reklāmas vietas nomu (ar nosacījumu, ka auto ir uzņēmuma īpašumā). Zemāk ir redzams dizana izstrādes process. Mākslinieks izvēlējās daļu

Atvērt rakstu

RAL kodi

RAL krāsu kodus izmanto, lai definētu krāsu toņus metālam, lakām un plastmasai. Šos toņus izmanto industriālajā ražošanā. 

Atvērt rakstu

Līmplēvju krāsas

Oracal® Premium Graphics Films krāsas un pieejamība. Iespējams izvēlēties starp vairākiem standarta toņiem sev vēlamo. Pielietojumi ir dažādi – reklāmas noformēšanai, interjera dizainam uz dažādām virsmām u.c. Ātra un ērta nomaiņa, kas neatstāj pēdas, ja tiek tehniski pareizi tas darīts. Iespējama gan matēta, gan glancēta virsma. Pieejamas arī cita veida plēves, tai skaitā arī elektrostatiskās plēves,

Atvērt rakstu